مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 13:252016-01-18بين الملل

پارلمان مصر قانون "مبارزه با تروریسم" را بدون هیچ تغییری تصویب کرد


علی رغم انتقاد مخالفان و سازمان های حقوقی، پارلمان مصر بدون هیچ اصلاحات و تغییری قانون "مبارزه با تروریسم" را که عبدالفتاح سیسی در سال 2015 صادر کرده بود، - تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع در پارلمان مصر اعلام کردند که 457 نماینده با قانونی که عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در اوت صادر کرده بود، موافقت کردند و 24 نماینده با این قانون مخالفت کردند و این در حالی بود که بیش از 100 نماینده در این جلسه حضور نیافتند.

پارلمان کنونی مصر اولین جلسه خود را در نیمه نخست ماه ژانویه برگزار کرد.

در هنگامی که پارلمان در مصر روی کار نبود، سیسی از قدرت قانونگذاری نیز برخوردار بود و وی و پیش از او عدلی منصور، رییس جمهور موقت مصر صدها قانون را صادر کردند که پارلمان باید تا مدتی نهایتا فقط 15 روز از تاریخ برگزاری جلسه پارلمان آنها را مورد بررسی قرار دهد و در غیر این صورت قوانین ملغی خواهند بود.

مخالفان و گروه های حقوقی داخلی و بین المللی قانون مبارزه با تروریسم مصر را محکوم کرده و می گویند، بندهای آن اختیارات دستگاه های امنیتی را بسیار گسترده می کند و هدف از آن از بین بردن هرگونه مخالفت با سیسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان مصر قانون "مبارزه با تروریسم" را بدون هیچ تغییری تصویب کرد

پارلمان مصر قانون "مبارزه با تروریسم" را بدون هیچ تغییری تصویب کرد